20 May 2009

Sawang?

mari kita membersihkan sawang kat blog nih.
okeh...kepada sume yg ramai bertanye.....aku dapat keje kat Putrajaya sementara cuti nih. tu yg takde mase nak update. lagipun as u all know aku mmg takde internet. so go figure.
aku mulenye dah give up sebab sebulan sebelum cuti aku dah cari keje. plus, lepas dah sebulan cuti takde yg confirm. so aku dah buat keputusan nak lepak je. tetibe bile aku dah start melepak barulah ada org nak bagi aku keje. aku pun amik lah. pasal aku pun dah agak mcm nak pengsan sebab bosan tahap gaban. ternyata aku ni takleh dok diam.
banyak ilmu yg aku dapat kat sini. in a way i know that my time is not wasted.
untuk kemudahan aku sejak start keje, aku pindah sepenuhnya ke rumah flat yg aku dah bagitau korang seblum ni. Liza dah sleepover. aku nak ajak Fiza, Hana, Nadia, Gerald dan sape2 lagi la kawan2 rapat perempuan for sleepover. in a way, aku nak promote rumah tu sebab aku lebih prefer tinggal dgn org yg aku kenal. tapi liza n fiza macam takleh sebab perancangan tidak sama. so takpelah.
anyhow, aku tak dapat merepek lama2 pasal aku ADA KEJE NAK BUAT
sekian, until next time....adios amigos!

p/s: thanks for asking & caring. U're the best!

1 comment: